مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 17:502018-06-25سياسي

تاکید بر افزایش همکاری ها و دیدارهای دو جانبه


معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدار با معاون وزیر امور داخلی ترکمنستان بر لزوم برگزاری بیشتر نشست های دو جانبه برای افزایش همکاری در زمینه های مبارزه با مواد مخدر، - تروریسم و مهاجرت غیرقانونی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در دیدار با مردان مرادف معاون وزیر امور داخلی ترکمنستان و هیات همراه گفت: ایران و ترکنمستان روابط تاریخی خوبی با هم دارند و روسای جمهور هر دو کشور بر گسترش و تعمیق روابط دوجانبه تأکید دارند و تعاملات بیشتر می تواند بر امنیت دو کشور و منطقه موثر واقع شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به تهدیدات مشترک از جمله تروریسم و جرائم سازمان یافته بر خطرات ناشی از کوچ داعشی ها از عراق و سوریه به افغانستان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه موضوع قاچاق مواد مخدر و مبارزه با آن نیز از دیگر مسائلی است که دو کشور با آن مواجه هستند، گفت: مرزهای طولانی ایران با افغانستان و پاکستان موجب شده تا قاچاق مواد مخدر یکی از مشکلات اساسی ما محسوب شود که هزینه های زیادی برای کشورمان دارد؛ اگر تلاشهای ایران نبود کشورهایی چون ترکمنستان اکنون به جای مواجهه با قاچاق چندکیلویی مواد مخدر، با ترانزیت و قاچاق انبوه آن روبرو بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر افزایش همکاری ها و دیدارهای دو جانبه

تاکید بر افزایش همکاری ها و دیدارهای دو جانبه