مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 17:452018-06-25اقتصادي

برخی ارز دولتی گرفتند ولی کالا وارد نکردند


در پی اعتراضات روز گذشته که از بازار تلفن همراه به خصوص پاساژ علاالدین و چارسو آغاز شد، امروز در برخی از بازارهای مرتبط همچون تبلت و محصولات جانبی رایانه - از جمله بازار رضا - تعدادی از کسبه به نشانه اعتراض کرکره مغازه خود را تا نیمه پایین کشیدند.

- محمد مهدی میرمهدی- رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران - در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: برخی از کسبه در اعتراضات به فضای اقتصادی حاکم بر جامعه قصد تعطیلی واحدهای خود را داشتند که با مذاکرات صورت گرفته با اعضای هیات رییسه این پاساژ از تعطیلی واحدهای صنفی جلوگیری شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر برخی کسبه خیابان ایرانشهر که مرکز عرضه محصولات چاپ و محصولات مرتط با طراحی و چاپ است، دست به اعتراض زده اند.

او دلیل اعتراضات در خیابان ایرانشهر تهران را نوسانات اخیر ارز اعلام و تاکید کرد: آغاز این دست اعتراضات بدون سرمنشاء بیرونی نیست و نکته قابل توجه آن است که آغاز کنندگان اعتراضات فعلی با شروع تجمع کسبه از محل دور می شوند.

میرمهدی بیان کرد: برگزاری جلسات با کسبه معترض راه حل اساسی نیست و نیاز به آن است تا مسئولین و دولت در کنار فعالان اقتصادی به بازار ورود کنند تا اقتصاد از وضعیت فعلی خارج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ارز دولتی گرفتند ولی کالا وارد نکردند

برخی ارز دولتی گرفتند ولی کالا وارد نکردند