مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 16:202018-06-25سياسي

راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تقویت بخش گردشگری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی راه برون کشور از مشکلات اقتصادی را تقویت بخش گردشگری ذکر کرد و گفت: باید برای ارتقای این حوزه با حضور پررنگ بخش خصوصی تصمیمات اساسی اتخاذ و ظرفیت ها و بسترهای موجود را فراهم یا تقویت کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، رضا رجب زاده در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه تابستان 97 اظهار کرد: علاوه بر این که دو روستا به عنوان روستاهای شاخص بوم گردی و مقصد گردشگری معرفی شده اند، 30 روستای دیگر نیز در حال تجهیز امکانات برای جذب بیشتر مسافران است که این روستاهای گردشگری می تواند یکی از ظرفیت های جدی بخش گردشگری محسوب شود.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی تفرجگاه های شاخصی دارد که باید به اطلاع عموم مردم برسد، افزود: بخش خصوصی باید در راستای تقویت حوزه گردشگری بسیار فعال تر شود؛ ضمن این که ما نیز از این موضوع استقبال کنیم و مورد حمایت قرار می دهیم.

رجب زاده درباره سوانح جاده ای هم خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدن عوامل خدمات رسان به صحنه تصادفات و حادثه بسیار حائز اهمیت است بنابراین در این بخش باید آمار استان های موفق هم مورد توجه قرار گیرد تا بدانیم این استان نسبت به سطح کشوری از چه جایگاهی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تقویت بخش گردشگری است

راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی تقویت بخش گردشگری است