مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 16:062018-06-25دانش

آزمون جامع در 22 رشته مقطع دکتری واحد آیت الله آملی برگزار می شود


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد آیت الله آملی گفت: بخش کتبی آزمون جامع در 22 رشته مقطع دکتری به مدت 2 روز در این دانشگاه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد برجسته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد آیت الله آملی در حاشیه بازدید از آزمون جامع دانشجویان دوره واحد آیت الله آملی بیان کرد: بخش کتبی آزمون جامع روز های سوم و چهارم تیر همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح وعصر و بخش شفاهی در دو نوبت عصر در 10 و 11 تیرماه برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد آیت الله آملی اظهار کرد: شرط قبولی در این آزمون کسب حداقل نمره 16 در مجموع دو امتحان کتبی و شفاهی است.

حامد برجسته با بیان اینکه مهر امسال در 30 رشته دانشجو جذب خواهیم کرد تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی دکترلاریجانی رییس دانشگاه و تایید سازمان مرکزی 18 رشته دکتری در واحد آیت الله آملی، 8 رشته در پردیس بین الملل و 4 رشته در پردیس علوم و تحقیقات این واحد دانشجوی دکتری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در مقطع کارشناسی ارشد نیز در 42 رشته دانشجو جذب خواهیم کرد تصریح کرد: از این تعداد 7 رشته در پردیس بین الملل و 4 رشته در علوم تحقیقات آیت الله آملی دایر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون جامع در 22 رشته مقطع دکتری واحد آیت الله آملی برگزار می شود

آزمون جامع در 22 رشته مقطع دکتری واحد آیت الله آملی برگزار می شود