مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 15:002018-06-25فناوري

دانشگاه کاشان "هوشمند" می شود


رییس دانشگاه کاشان بابیان اینکه در حال حاضر سرویس دهی در دانشگاه ها با سیستم های سنتی قدیمی ارائه می شود، گفت: آمارها نشان می دهند 91 درصد دانشجویان با تلفن همراه مأنوس هستند و هر روز 150 مرتبه به موبایل خود مراجعه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس زراعت بابیان اینکه در حال حاضر سرویس دهی در دانشگاه ها با سیستم های سنتی قدیمی ارائه می شود که ناقص بوده و در شأن یک دانشگاه پیشرفته و اساتید، دانشجویان و کارکنان نیست، افزود: آمارها نشان می دهد 91 درصد دانشجویان با تلفن همراه کار می کنند و هرروز 150 مرتبه به موبایل خود مراجعه می کنند بنابراین زندگی الکترونیکی به صورت الزامات زندگی درآمده است و باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان و شرکت مبین ایران وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در برقراری سیستم های یکپارچه دانشگاه هوشمند، اضافه کرد: به موجب این تفاهم نامه مقررشده است ظرف مدت حداکثر 4 ماه شناسایی، طراحی و معماری کلان سکوی ارائه سرویس های یکپارچه دانشگاه هوشمند با رویکرد یکی از روش های Bot،Boo،Boot اجرا و راهبری شود.

رییس دانشگاه کاشان با شاره به اینکه در این سیستم یک سیم کارت دانشجویی هوشمند با برند دانشگاه کاشان در اختیار دانشجو و همکاران قرار می گیرد تا تمام فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کاشان "هوشمند" می شود

دانشگاه کاشان "هوشمند" می شود