مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 14:302018-06-25اجتماعي

ارتقای آگاهی، پیش شرط حفاظت صحیح از محیط زیست است


سرپرست دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ارتقای آگاهی، پیش شرط حفاظت صحیح از محیط زیست است، گفت: در همین راستا، تدوین مدلی مفهومی و علمی برای گنجاندن و آموزش مطالب محیط زیستی از پایه پیش دبستانی تا پایه دوازدهم و تربیت نسل آگاه به حقوق و .

- سرپرست دفتر آموزش سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ارتقای آگاهی، پیش شرط حفاظت صحیح از محیط زیست است، گفت: در همین راستا، تدوین مدلی مفهومی و علمی برای گنجاندن و آموزش مطالب محیط زیستی از پایه پیش دبستانی تا پایه دوازدهم و تربیت نسل آگاه به حقوق و تکالیف محیط زیستی خود در دستور کار مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید ابوالقاسم موسوی با اشاره به برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری دومین همایش ملی آموزش جغرافیا در مدارس کشور با رویکرد بررسی فرصت و چالش های آموزش رسمی محیط زیست کشور گفت: به طور کلی همایش های تخصصی فرصتی برای تبادل اندیشه و دیدگاه ها میان تمامی اندیشمندان یک حوزه است.

از این رو برگزاری همایش ملی آموزش جغرافیا در مدارس کشور با رویکرد زیست محیطی می تواند منجر به دریافت و جمع بندی نظرها و پیشنهادهای طیف های مختلف مرتبط با این حوزه همچون معلمان، شخصیت های اجرایی، سمن ها و استادان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای آگاهی، پیش شرط حفاظت صحیح از محیط زیست است

ارتقای آگاهی، پیش شرط حفاظت صحیح از محیط زیست است