مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 13:452018-06-25سياسي

در عرصه های اقتصادی و اجتماعی بدون الگو در حال حرکت هستیم


الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در عرصه های سیاسی و امنیتی محقق شده است اما در عرصه های اقتصادی و اجتماعی بدون الگو در حال حرکت هستیم - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در عرصه های سیاسی و امنیتی محقق شده است اما در عرصه های اقتصادی و اجتماعی بدون الگو در حال حرکت هستیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیست و هفتمین جلسه گفت وگوهای راهبردی مرکز الگوی اسلامی ایران پیشرفت با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های بزرگ دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی، الگوی پیشرفت بوده است، اظهار کرد: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در عرصه های سیاسی و امنیتی محقق شده است اما در عرصه های اقتصادی و اجتماعی بدون الگو در حال حرکت هستیم.

وی با اشاره به سوابق تلاش ها برای دستیابی به پیشرفت در کشورمان، گفت: در اثر شوک از دست رفتن نیمی از ایران در 170 سال پیش ما بیدار شدیم و با این شوک این پرسش مطرح شد که چرا این اتفاق افتاده است و چه کنیم که این اتفاق تکرار نشود؟ این سوال در واقع دغدغه تاریخی ملت و دلسوزان نظام شده است.

این استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) در ادامه خاطرنشان کرد: دو پاسخ به این پرسش داده شد؛ یک پاسخ با منشا اسلامی بود که سرآغاز آن در جنبش تنباکو بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در عرصه های اقتصادی و اجتماعی بدون الگو در حال حرکت هستیم

در عرصه های اقتصادی و اجتماعی بدون الگو در حال حرکت هستیم