مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 11:002018-06-25سياسي

رسیدگی به 300 هزار پرونده دردادگستری کرمانشاه در سال گذشته


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: طی سال گذشته 300 هزار پرونده در دستگاه قضایی استان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عدالتخواه شب گذشته (سوم تیر) در همایش "صهبای عدالت" که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزارشد، با بیان اینکه شهید بهشتی به گردن انقلاب ما حق دارد و بخشی از انقلاب مدیون ایشان است، اظهار کرد: شهید بهشتی الگوی قانونمندی، نظم، تدبیر امور و بینش صحیح در دشمن شناسی بود.

وی در ادامه به تشریح عملکرد دستگاه قضایی استان در سال گذشته پرداخت و با بیان اینکه طی سال گذشته 300 هزار پرونده در استان مورد رسیدگی قرار گرفت، گفت: خوشبختانه تعداد پرونده های ورودی کیفری که معیار وضعیت یک جامعه است در استان از 117 هزار پرونده به 76 هزار پرونده کاهش یافته است.

عدالتخواه به رتبه اول دستگاه قضایی کرمانشاه در بحث مجازات جایگزین حبس در کشور اشاره کرد و گفت: از این طریق 400 هزار ساعت خدمات عمومی عامه المنفعه را ارائه داده ایم.

وی همچنین با اشاره به شدت برخورد دستگاه قضایی استان با مرتکبین جرائم خشن، عنوان کرد: در زمینه جرائم خشن علاوه بر برخوردهای قاطع، اجرای مجازات ها در کمترین زمان انجام شده، بطوریکه دیگر شاهد وقوع چنین شرارت هایی در سطح استان نیستیم، چراکه اینگونه افراد می دانند اگر دست به سلاح ببرند در کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 300 هزار پرونده دردادگستری کرمانشاه در سال گذشته

رسیدگی به 300 هزار پرونده دردادگستری کرمانشاه در سال گذشته