مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:562018-06-25بين الملل

هلاکت 70 شورشی در جنوب سوریه/ حمله به منطقه کاهش تنش دفع شد


طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، ارتش سوریه با حمایت هوایی مسکو حمله «شورشیان» در منطقه کاهش تنش جنوب را دفع کرد و حدود 70 «شورشی» در این درگیری کشته شدند.

- " طبق اعلام وزارت دفاع روسیه، ارتش سوریه با حمایت هوایی مسکو حمله شورشیان در منطقه کاهش تنش جنوب را دفع کرد و حدود 70 شورشی در این درگیری کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه از دفع حمله به ارتش سوریه در منطقه کاهش تنش جنوب خبر داد.

در حالی که عملیات ارتش سوریه در جنوب این کشور برای مقابله با تروریست ها به رغم هشدار ها و فشار های آمریکا و متحدانش ادامه دارد، خبر ها حاکی از دفع حمله گروه های مسلح به ارتش سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، وزارت دفاع روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه، یک حمله شورشیان در منطقه کاهش تنش جنوب را دفع کرد.

این وزارتخانه همچنین افزود که در درگیری های انجام شده، حدود 70 شورشی کشته شدند.

انتشار این خبر در حالی صورت گرفته که آمریکا در هفته های اخیر بار ها با فشار بر سوریه و متحدانش، به دمشق درباره عملیات در منطقه کاهش تنش جنوب هشدار داده اند.

دولت سوریه با رد مواضع آمریکا و متحدانش اعلام کرده که به اقدامات خود برای پاکسازی این کشور از تروریست ها ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت 70 شورشی در جنوب سوریه/ حمله به منطقه کاهش تنش دفع شد

هلاکت 70 شورشی در جنوب سوریه/ حمله به منطقه کاهش تنش دفع شد