مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:412018-06-25سياسي

شکایت ایران درباره حادثه سانچی به دادگاه هنگ کنگ ارائه شد


یک مقام مسئول با بیان اینکه شکایت ایران درباره حادثه سانچی به دادگاه هنگ کنگ ارائه شده است، گفت: پرداخت غرامت به خسارت دیدگان حادثه سانچی قطعی است و ارتباطی به تعیین مقصر سانحه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، نادر پسنده با بیان اینکه در مقوله بررسی سوانح دریایی مسئولیت کمیته بررسی علل سانحه، صرفا تشریح سانحه است، افزود: کمیته بررسی علل سانحه تشخیص می دهد که دقیقا چه اتفاقی رخ داده است.

با استفاده از شواهد و تجهیزات موجود و نیز مصاحبه هایی که انجام می شود کمیته بررسی علل سانحه به شرح سانحه دست می یابد؛ شرح سانحه سانچی نیز همان گزارشی بود که توسط سازمان بنادر و دریانوردی به مردم ایران ارائه شد.

تعیین مقصر سانحه مقوله ای حقوقی استمدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تعیین مقصر سانحه موضوعی حقوقی است که در بررسی علل سانحه به آن پرداخته نمی شود، اظهار کرد: طبیعی است که از نظر حقوقی هر کدام از طرفین سعی دارند کمترین قصور را بپذیرند و طرف مقابل را مقصر اعلام کنند، موضوعی که وکلا برای تشخیص آن به دادگاه می روند و به نتیجه می رسند.

وی با اشاره به اینکه شرح سانحه ابزاری برای جمع بندی حقوقی سانحه است، گفت: در گزارش مربوط به شرح سانحه مربوط به کشتی نفتکش سانچی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت ایران درباره حادثه سانچی به دادگاه هنگ کنگ ارائه شد

شکایت ایران درباره حادثه سانچی به دادگاه هنگ کنگ ارائه شد