مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 10:002018-06-25اجتماعي

تغییر چهره ایستگاه های مترو در تهران


مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از بازنگری سازه های ورودی، خروجی مترو و سایر سازه های ایستگاه ها که در سطح شهر دیده می شوند و تناسبی با جایگاه ایستگاه ها در شهر و بافت پیرامون آن ندارند، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی امام با اشاره به اینکه هر ایستگاه مترو حداقل دو ورودی دارد، اظهار کرد: ایستگاه ها علاوه بر سازه های ورودی، به طور میانگین دارای 4 سازه هواکش دیگر نیز هستند که در سطح زمین فضاهای قابل توجهی را اشغال و نمود ویژه ای در سطح شهر دارند.

در حالی که در بسیاری از کشورهای دنیا سازه های کم حجم و متناسب با محیط شهری تعبیه شده است که عملا نه تنها مشکل تملکی کمتری داشته، بلکه در هماهنگی با محیط اطراف، همگونی مناسبی با سطح شهر دارند.

وی افزود: برای ایجاد زیبایی بصری و بهره وری حداکثری از فضای شهری باید از تجارب دیگر کشورها نیز استفاده کنیم و با تشکیل کارگروه ها و اتاق فکرهایی با حضور کارشناسان خبره مترو، معماری و شهرسازی، از روش های اجرایی جدید بهره خواهیم برد.

بر اساس گزارش شهرنوشت، به گفته مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، در دوره جدید مدیریتی، به منظور بروزرسانی طرح ها و استفاده از آخرین دستاوردهای جهانی و متناسب سازی آن ها با شرایط کشور، مباحث متعددی در زمینه های اعمال تغییر در روش های اجرا، معماری ایستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر چهره ایستگاه های مترو در تهران

تغییر چهره ایستگاه های مترو در تهران