مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 09:562018-06-25بين الملل

غرب در حال آماده سازی سناریویی جدید در سوریه است


سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد غرب در حال آماده سازی یک سناریوی جدید در سوریه برای تدوین قانونی در این کشور است که به ایدئولوژی کشور های غربی خدمت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در گفتگو با شبکه خبری روسیا الیوم اظهار داشت: ماموریت اصلی که کشور های ائتلاف ضد داعش به ریاست آمریکا و متاسفانه تعدادی از کشور های منطقه دنبال می کنند، سرنگون کردن بشار اسد (رییس جمهور سوریه) است و این مساله از ابتدا روشن بود.

زاخارووا گفت: ائتلاف ضد داعش با هدف اجرای این ماموریت وارد منطقه شد و اعضای ائتلاف تلاش می کنند به راهکاری دست یابند که از طریق آن عدم مشروعیت اسد را ثابت کنند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: ماموریت آن ها شکست خورد، امید آن ها این بود که مردم سوریه خودشان با ابراز نارضایتی از شیوه مدیریت کشور دست به تغییر نظام بزنند، ما کاملا می دانیم که چه بودجه هایی برای تحقق این اهداف استفاده می شود و برخی کشور ها نیز برای آن تلاش می کنند.

این دیپلمات روس ادامه داد: آن ها سناریوی جدیدی را با عنوان "مخالفان میانه رو" و تروریست های میانه از طریق عملیات مسلحانه برای دستیابی به اهداف موردنظرشان ابداع کردند، اما این سناریو نیز شکست خورد در کنار آن داعش به دنبال سیطره بر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب در حال آماده سازی سناریویی جدید در سوریه است

غرب در حال آماده سازی سناریویی جدید در سوریه است