مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 09:502018-06-25اقتصادي

استاندار آذربایجان شرقی:
 اجازه ندهیم شکاف های اجتماعی توسعه یابد


استاندار آذربایجان شرقی بااشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و سوءاستفاده هایی که در این شرایط برای تخریب عملکرد دولت می شود، گفت: افزایش سرمایه اجتماعی تنها راه برای حل مشکلات است و نباید اجازه بدهیم که شکاف های اجتماعی توسعه یابد .

- استاندار آذربایجان شرقی: اجازه ندهیم شکاف های اجتماعی توسعه یابد استاندار آذربایجان شرقی بااشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و سوءاستفاده هایی که در این شرایط برای تخریب عملکرد دولت می شود، گفت: افزایش سرمایه اجتماعی تنها راه برای حل مشکلات است و نباید اجازه بدهیم که شکاف های اجتماعی توسعه یابد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید خدابخش در گردهمایی فرمانداران استان، ارتباط با اقشار و گروه های مختلف مردم را اصلی ترین وظیفه فرمانداران و بخشداران ذکر کرد و با اشاره به شرایط خاص اقتصادی، به فرمانداران استان توصیه کرد بازدید از واحدهای تولیدی و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان را جزو برنامه های اولویت دار و دائمی خود قرار دهند .

وی اظهار کرد: در هر نقطه ای از کشور که تعامل بین مسئولان با نهادها، تشکل ها و اقشار مختلف برقرار بوده موضوعات اجتماعی و صنفی بهتر مدیریت شده و همان طور که وزیر کشور هم تأکید کرده است استانداران، فرمانداران و بخشداران باید نسبت به این موضوع اهتمام خاصی داشته باشند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی:
 اجازه ندهیم شکاف های اجتماعی توسعه یابد

استاندار آذربایجان شرقی:
 اجازه ندهیم شکاف های اجتماعی توسعه یابد