مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 09:302018-06-25ورزشي

مجلس با احیای سازمان ملی جوانان مخالف نبود


رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلایل رای نیاوردن طرح احیای سازمان ملی جوانان، گفت: دولت باید با همکاری مجلس به سمت مدلی برود که طی آن حوزه جوانان بتواند در قالب یک سازمان مستقل زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان به فعالیت بپردازد.

- سیدفرید موسوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص رد لایحه احیای سازمان ملی جوانان گفت: یکی از وعده های انتخاباتی آقای روحانی از سال 92 احیای سازمان ملی جوانان بود که نهایتا تابستان سال گذشته به مجلس تقدیم شد.

رییس فراکسیون جوانان ادامه داد: تفکیک وزارت ورزش و جوانان در کنار تفکیک دو وزارت خانه دیگر در قالب یک لایحه به مجلس داده شد که حسب همین امر احیای سازمان جوانان در حاشیه دو تفکیک دیگر قرار گرفت.

که نهایتا روز یکشنبه این اتفاق افتاد و نمایندگان در حالی که اکثرا موافق تشکیل سازمان ملی جوانان بودند به دلیل مخالفت با تفکیک وزارت خانه های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی کل لایحه پیشنهادی را رد کردند.

البته این نتیجه حسب رد کلیات لایحه در اکثر کمیسیون های تخصصی و کمیسیون مشترک قابل پیش بینی بود.

موسوی در خصوص دلایل مخالفت نمایندگان با کلیات لایحه گفت: یکی از اصلی ترین دلایل مخالف نمایندگان این بود که در صورت رای آوردن این طرح در شرایط خطیر کنونی کشور دو وزارت خانه ای که باید تمام ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با احیای سازمان ملی جوانان مخالف نبود

مجلس با احیای سازمان ملی جوانان مخالف نبود