مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 09:112018-06-25اقتصادي

تشکیل دهکده ایرانی تعاونی های دانش بنیان و دیجیتال پیشنهاد می شود


اقتصاد تعاون به ساختار های نوینی در حوزه های تعاونی های خدمات علمی، مهندسی، پزشکی، دانشگاهی، تعاونی های دانش بنیاد، - تحقیقاتی و اقتصاد دیجیتال نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل خلیل زاده نائب رییس اتاق تعاون ایران گفت: شاید هیچ بخشی از اقتصاد و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و علمی را نتوان یافت که اقتصاد تعاون، انگیزه یا بستر حضور در آن را نداشته باشد.

وی ادامه داد: آینده شناسی و آینده گرایی نسل های اقتصادی در جهان نشان می دهد آینده از آن فعالیت های تولید ثروت بر اساس مبانی دانش بنیان و دیجیتال است که هم فرصت ها و هم مزیت ها را در کنار تهدید ها و ریسک ها به طور دقیق ارزیابی و برنامه ریزی می کند.

وی گفت: بخش تعاونی هم که اجتماعی ترین و مردم سالارترین الگوی اقتصادی محسوب می شود از این روند خارج نیست و باید خود را برای نقش آفرینی در عرصه های نوین آماده کند.

به گفته وی، مزیت مهم بخش تعاونی در این است که از الگوی توسعه از پایین به بالا پیروی می کند و همزمان با پیشرفت کاری می تواند مسیر توسعه اجتماعی را هموار کند و، چون متکی به اعضاست معطل فرآیند های اداری گسترده دولتی نمی ماند و پس از تشخیص نیاز و آینده شناسی، برای تولید کالا یا خدمت وارد عمل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دهکده ایرانی تعاونی های دانش بنیان و دیجیتال پیشنهاد می شود

تشکیل دهکده ایرانی تعاونی های دانش بنیان و دیجیتال پیشنهاد می شود