مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 08:452018-06-25اقتصادي

دستگیری 16 اتباع غیرمجاز شاغل در استان زنجان


مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: با تلاش بازرسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تقویت بازرسی ها در سال جاری نسبت به زمان مشابه در سال گذشته، - شناسایی اتباع غیرمجاز در سطح استان افزایش داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هومن امیدوار در جمع خبرنگاران افزود: طی دو ماهه ابتدای سال جاری و از طریق انجام بازرسی های گشت مشترک با نیروی انتظامی، 16 نفر از اتباع خارجی که به صورت غیرمجاز در استان اشتغال داشته اند، شناسایی و دستگیر شده اند که این رقم نسبت به دو ماهه پارسال دو برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قوانین و مقررات و بخشنامه های وزارت کشور، استان زنجان جزو مناطق ممنوعه برای اشتغال اتباع افغان است، ادامه داد: متاسفانه برخی کارفرمایان بدون توجه به این امر، مبادرت به به کارگیری اتباع مذکور می کنند که در صورت شناسایی این افراد، کارفرمایان در نوبت اول به میزان 5 برابر حداقل مزد روزانه و در صورت تکرار دو برابر این رقم جریمه خواهند شد.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه در صورت استنکاف کارفرمایان از پرداخت جریمه، فرآیند برخورد از طریق محاکم کیفری انجام می شود، خاطرنشان کرد: در خصوص سایر اتباع خارجی، کارفرمایان ملزم هستند در صورت نیاز به به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 16 اتباع غیرمجاز شاغل در استان زنجان

دستگیری 16 اتباع غیرمجاز شاغل در استان زنجان