مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 08:002018-06-25فناوري

برنامه ای هوشمند برای آگاهی از سلامت خوراکی ها


اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به نوع خوراکی و رژیم غذایی خود حساسیت زیادی نشان می دهید، حتما از اپلیکیشن کد چک (Codecheck) استفاده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت the star، کاربران می توانند اپلیکیشن کد چک (Codecheck) را از فروشگاه های آنلاین پلی استور و اپ استور دانلود کرده و از قابلیت های ویژه آن بهره مند شوند.

این برنامه مفید و کاربردی که در هر دو پلت فرم سیستم های عامل اندروید و iOS موجود است، به کاربرانش این امکان را می دهد تا قبل از خرید خوراکی های مختلف، با اسکن کردن بارکد درج شده برروی محصول موردنظرشان به اطلاعات و ارزش های غذایی آن پی ببرند.

بسیاری از افراد که به رژیم غذایی خود اهمیت زیادی می دهند، قادر خواهند بود از سلامت محتویات و ارزش غذایی خوراکی موردنظر آگاهی یابند.

بدین ترتیب، برنامه کد چک به کاربران یک علامت سبز یا قرمز نشان می دهد که علامت سبز نشان دهنده ارزش بالای غذایی و سالم بودن محصول است و علامت قرمز به نشانه ارزش غذایی پایین آن است.

همچنین آن دسته از کاربرانی که از رژیم های غذایی خاص همچون گیاه خواری یا خام گیاه خواری پیروی می کنند، با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهند بود درصورت وجود محتویات گوشتی، لبنی و غیر گیاهی، از آن آگاه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ای هوشمند برای آگاهی از سلامت خوراکی ها

برنامه ای هوشمند برای آگاهی از سلامت خوراکی ها