مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 07:362018-06-25سياسي

طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان و بلوچستان آغاز می شود


مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویان از مردادماه در دانشگاه های پیام نور زاهدان و ایرانشهر آغاز می شود.

- طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان و بلوچستان آغاز می شود " مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویان از مردادماه در دانشگاه های پیام نور زاهدان و ایرانشهر آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه خزایی فر، مسئول واحد بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان، از سیستان و بلوچستان، گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویان از مردادماه در دانشگاه های پیام نور زاهدان و ایرانشهر آغاز می شود.

وی ادامه داد: ضیافت اندیشه دانشگاه پیام نور زاهدان ویژه دانشجویان شهرستان های زاهدان، زابل و خاش است و دانشگاه پیام نور ایرانشهر نیز میزبان دانشجویان شهرستان های ایرانشهر، سراوان و چابهار خواهد بود.

مسئول واحد بانوان نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور زاهدان بیان کرد: این طرح به مدت 10 روز برگزار می شود و مدرسان این طرح از میان اساتید برجسته بومی و همچنین جمعی از مدرسان برتر کشوری انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان و بلوچستان آغاز می شود

طرح ضیافت اندیشه دانشجویان سیستان و بلوچستان آغاز می شود