مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 05:512018-06-25سياسي

لاریجانی در دوراهی انتخاب!


اگر دکتر لاریجانی در مجلس بخواهد بماند باید یک طرف را انتخاب کند! اگر در وسط قرار گیرد به طوری که هم رأی اصلاح طلب ها و هم اصولگرایان را داشته باشد، - در مجلس شدنی نیست! انتخابات رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درجلسه علنی روز چهارشنبه نهم خرداد ماه سال جاری در صحن علنی مجلس برگزار شد و علی لاریجانی برای سومین سال متوالی در دهمین دوره مجلس ایران در سمت رییس ابقا شد.

گروه سیاسی پایگاه بصیرت جهت تحلیل نتایج انتخاب دوباره علی لاریجانی و دور دوم کشیدن انتخابات گفتگویی را با محمد دهقان، نماینده مردم چناران و طرقبه و نایب رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس صورت داده است که در ادامه می آید: انتخاب دوباره علی لاریجانی برای ریاست مجلس را چگونه ارزیابی می کنید؟ از آنجایی که دکتر علی لاریجانی ده سال بر کرسی ریاست مجلس قرار دارد، بدیهی است ادامه ریاست ایشان یک امر طبیعی است.

اگر ایشان از قضیه جایگاه ریاست مجلس حذف می شد و رأی نمی آورد یک امر غیرطبیعی تلقی می شد؛ بنابراین ریاست ایشان به صورت طبیعی بر مجلس اتفاق افتاده علیرغم اختلاف نظرها و اعتراضاتی که به ریاست ایشان بر مجلس وارد بود با این وجود مجموع شرایط باعث شد که ایشان دوباره در کرسی رییس مجلس قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی در دوراهی انتخاب!

لاریجانی در دوراهی انتخاب!