مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 05:162018-06-25سياسي

یادداشت/ حسن قرایی زین را رها کنید!


دولت حالا به سواری می ماند که از اسب افتاده ولی همچنان زین را رها نمی کند.

چنین وضعیتی، ورای اینکه دولت معمولی روحانی را نامحبوب تر می کند، صورت منافع ملی را نیز با روی زمین کشیده شدن، - بیشتر و بیشتر خراش خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " روزنامه وطن امروز در یادداشتی از حسن قرایی نوشت: چنانکه یادم می آید، سال 92 نخستین بار در صف نانوایی محل و از تلویزیون نانوایی، خبر پیروزی حسن روحانی در انتخابات را شنیدم.

باز تا جایی که به یاد دارم، در جمع آقایان و خانم های حاضر در صف، فقط این من بودم که با لبخندی کوچک به این خبر واکنش نشان دادم! درصد مشارکت شهر ما-کاشمر- در انتخابات ریاست جمهوری آن سال 89 درصد بود.

رقمی که بعید می دانم هیچ شهری در دموکراسی های غربی، به خواب دیده باشد یا از این پس هم قصد داشته باشد ببیند! حتما شما تصدیق می کنید: اگر آن ظهر گرم خرداد 92، ما در سال هایی چون 76، 80، 84 یا 88 و حتی 68 و 72 بودیم، اوضاع صف نانوایی پس از اعلام چنان خبر مهمی به کلی زیر و رو می شد! دولت تدبیر و امید اما از همان زمانی که با آن کلید معروفش پدیدار شد، هرگز نتوانست موج اجتماعی قابل توجهی ایجاد کند.

روحانی انگار آمده بود تا فقط آمده باشد؛ همین! دولت حسن روحانی، معمولی بود، خیلی معمولی! معادل چنین جمله ای در ادبیات را، در جامعه شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ حسن قرایی زین را رها کنید!

یادداشت/ حسن قرایی زین را رها کنید!