مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 04:512018-06-25سياسي

یادداشت/ محسن پیرهادی این حق خوزستان نیست


عجیب است که آقای دکتر روحانی به جای سفر به خوزستان و دستورات اجرایی فوری برای حل مشکل آب مردم این استان ترجیح داده اند به توچال گردی بروند و تله کابین سوار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس" محسن پیرهادی در سرمقاله شماره امروز روزنامه رسالت نوشت: ما هیچ وقت دین خود را به خوزستانی ها ادا نکردیم.

خوزستانی ها در هشت سال دفاع مقدس خط مقدم مبارزه با رژیم صدام بودند و در سال های بعد از دفاع مقدس هم نصیب چندانی از آبادانی کشور نداشتند.

این روزها خوزستانی ها بخصوص شهرهای آبادان و خرمشهر بیش از گذشته به دلیل اضافه شدن مشکل آب به انبوه مشکلات شان تحت فشار قرار گرفته اند.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی طی چند روز آینده هوای این استان به حدود 46 درجه سانتی گراد می رسد و در این شرایط خوزستانی هایی که در چند سال گذشته هوا نداشتند حالا آب هم ندارند.

در بسیاری از مناطق مانند آبادان و خرمشهر آب لوله کشی علاوه بر آنکه گل آلود و به قول یکی از اهالی آبادان پرلجن است، شور هم هست.

یعنی این آب حتی به کار دوش گرفتن در این هوای گرم و آلوده هم نمی آید.

در این شرایط مردم آب شرب خود را به ناچار به صورت دبه ای و از مغازه هایی که آب تسویه شده می فروشند تهیه می کنند که قیمت این دبه ها هم وارد بازار سیاه شده و در یک هفته گذشته از دبه ای هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ محسن پیرهادی این حق خوزستان نیست

یادداشت/ محسن پیرهادی این حق خوزستان نیست