مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 تیر 1397 ساعت 04:262018-06-25سياسي

یادداشت/ غلامرضا صادقیان قایق های توپدار نه قایق های تندرو چرا


حالا که آمریکا و اروپا یک شکاف عمیق و بزرگ در اقتصاد ایران ایجاد کرده اند، ما باید تا آنجا که می توانیم با پرکردن سوراخ های ریزی که خودمان در اقتصاد ایجاد کرده ایم و شاید مجموع آن ها شکننده تر از ضربه آمریکا باشد، - در مقابل تحریم ها و تهدید ها مقاومت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " غلامرضا صادقیان در روزنامه جوان نوشت: وزیر خارجه ایران دیروز در مجلس برای حفظ برجام سخنانی گفت که اگرچه انسجامی نداشت، اما بیشتر آن قابل قبول بود، به شرط آنکه بدانیم مخاطب بیشتر آن حرف ها خود جناب ظریف و دولت متبوع ایشان است نه موجودات خیالی دیگری! اکنون با حرکت جدید امریکا به نقطه ای رسیده ایم که انجام یک حرکت بزرگ نمایشی شاید بی فایده باشد ولی رفتار های جزیی عملگرایانه و گام به گام می تواند ما را از محاصره و تحریم های اقتصادی امریکا عبور دهد.

مدل حرکت می تواند مثل رویارویی قایق های تندرو ما با ناو های هواپیمابر امریکایی باشد؛ کاملاً فنی، جزیی، مؤثر و بازدارنده.

شبیه این مثال را می توان با مدل های دیگر هم زد، اما چون ظریف در سخنان دیروز اشاره کرد که دیپلماسی قایق های توپدار که تعداد توپ ها و برد آن ها فقط ملاک برتری بود مربوط به قرن 18 و 19 میلادی است و از ابتدای قرن بیستم قدرت اقتصادی در کنار قدرت نظامی قرار گرفته است ، ضمن تأیید سخن جنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ غلامرضا صادقیان قایق های توپدار نه قایق های تندرو چرا

یادداشت/ غلامرضا صادقیان قایق های توپدار نه قایق های تندرو چرا