مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 19:102018-06-24سياسي

خدابخشی: اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی منصفانه باشد


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نشست این کمیسیون با صندوق توسعه ملی درباره نحوه ارائه تسهیلات و اولویت ها در پرداخت تسهیلات خبر داد.

- محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه که در محل صندوق توسعه ملی برگزار شد، گفت: در این جلسه گزارش عملکرد صندوق برای اعضای کمیسیون ارایه و نقطه نظراتی در خصوص عملکرد صندوق بیان شد.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت انصاف در اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی افزود: یکی از نکاتی که در این جلسه مطرح شد مدل تخصیص مورد استفاده در صندوق بود که باید به کمیسیون گزارش شود که آیا چارچوب علمی دارد یا خیر و آیا این مدل منصفانه است یا نه؟ و اگر منصفانه است شاخص هایی که رعایت کننده انصاف در توزیع تسهیلات است، چیست؟ به عنوان نمونه آیا نرخ بالای بیکاری در پرداخت تسهیلات به پروژه های مناطق مختلف مدنظر قرار می گیرد یا خیر و اولویت پرداخت تسهیلات چیست؟ خدابخشی ادامه داد: همچنین از صندوق خواستیم گزارشی را به صورت رتبه بندی از استان هایی که تسهیلات دریافت کردند به ما ارائه کنند و تاکید شد نگاه صندوق به کشور نگاه منصفانه باشد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس اضافه کرد: به هر حال عنوان صندوق، توسعه ملی است و طبیعتا باید برای رسیدن به توسعه، پروژه هایی تعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدابخشی: اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی منصفانه باشد

خدابخشی: اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی منصفانه باشد