مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 18:302018-06-24سياسي

صدور مجوز163مورد سقط جنین درمانی در سال 96 در قم


مدیرکل پزشکی قانونی استان قم با اشاره به 223پرونده درخواست سقط جنین درمانی در سال 96 عنوان کرد: از این تعداد 155مورد به علل جنینی و 8مورد به واسطه بیماری مادر مجوز صادر شده است و برای 55 مورد از درخواست ها هم مجوز صادر نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حمید صدیقی آخا امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه، با بیان اینکه یکی از خواسته های فطری انسان ها عدالت است، عنوان کرد: در هر حکومت یکی از مولفه هایی که جامعه را به عدالت می رساند سیستم قضایی سالم است.

وی با بیان اینکه کار اصلی پزشکی قانونی پاسخ به استعلامات قضایی در جهت رفع ابهامات پرونده ها است، ادامه داد: در پرونده های قضایی خیلی از مواقع قاضی برای رسیدن به حقیقت ابهاماتی دارد که علم پزشکی آن را حل می کند از این رو حدود یک سوم از پرونده های قضایی به پزشکی قانونی ارجاع می شود.

صدیقی آخا با تصریح بر اینکه رسالت اصلی پزشکی قانونی کارشناسی تخصصی جهت رفع ابهامات پرونده های قضایی است، افزود: این سازمان در سه حوزه تخصصی فعالیت می کند؛ حوزه اول "معاینات بالینی"(عمومی، جنسی، پزشکی) که 85درصد پرونده های پزشکی قانونی را تشکیل می دهد، حوزه فعالیت دوم "تشریح" است که 2 تا 3درصد را شامل می شود اما علی رغم آمار پایین، مهمترین پرونده ها در این بخش است و حوزه سوم فعالیت "آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز163مورد سقط جنین درمانی در سال 96 در قم

صدور مجوز163مورد سقط جنین درمانی در سال 96 در قم