مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 16:262018-06-24سياسي

«روان» مردم، هدف بی بی سی و سلبریتی ها/ وقتی یک دروغ سوژه اول رسانه ها می شود


آیا بین رسانه های خارجی و برخی سلبریتی های داخلی ارتباطی وجود دارد؟در بررسی رفتار رسانه ای سلبریتی ها این نکته وجود دارد که آنها عموماً اخباری را منعکس می کنند که منبع داخلی ندارد و توسط مسؤولان تکذیب می شود.

- روان مردم، هدف بی بی سی و سلبریتی ها/ وقتی یک دروغ سوژه اول رسانه ها می شود آیا بین رسانه های خارجی و برخی سلبریتی های داخلی ارتباطی وجود دارد؟در بررسی رفتار رسانه ای سلبریتی ها این نکته وجود دارد که آنها عموماً اخباری را منعکس می کنند که منبع داخلی ندارد و توسط مسؤولان تکذیب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسردبیری استان های خبرگزاری فارس؛ یکشنبه 27 خردادماه سال جاری خبری مبنی بر تجاوز به چند زن در ایرانشهر به سرعت تبدیل به سوژه رسانه های داخلی و خارجی شد؛ برخی از رسانه های غیررسمی از تجاوز به بیش از 41 زن خبر داده و رسانه های فارسی زبان خارجی هم به پوشش کامل این اتفاق پرداختند؛ البته این خبر به سرعت از سوی مقامات محلی تکذیب شد و دادستان زاهدان در مصاحبه ای عنوان کرد که تنها سه شکایت در این زمینه به دادستانی ارجاع شده است.

رییس کل دادگستری این استان هم از لفظ یک کلاغ، چهل کلاغ برای حواشی این حادثه استفاده کرد و در جمع خبرنگاران با رد آمار و ارقامی که در فضای مجازی مطرح شده بود، انتقادی هم به مسئولین و امام جمعه شهر وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روان» مردم، هدف بی بی سی و سلبریتی ها/ وقتی یک دروغ سوژه اول رسانه ها می شود

«روان» مردم، هدف بی بی سی و سلبریتی ها/ وقتی یک دروغ سوژه اول رسانه ها می شود