مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 16:202018-06-24اقتصادي

عملکرد بانکهایی که قانون را دور زده اند در تهران ارزیابی می شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک هایی که قانون و دستورالعمل ها را دور زده اند و از منابع خود در حوزه اقتصادی، تولید و اشتغال استان بکار نگرفته اند عملکرد و بیلان کاری آنها در این بخش احصاء و در مرکز کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی محمد احمدی یکشنبه، سوم تیر ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: این ستاد به دنبال توسعه سرمایه گذاری و طرح های تولیدی، فعال شدن و هموار کردن طرح های مشکل دارد و اجرای همه مصوبات باشد.

وی به اجرای همه مصوبات کارگروه ستاد تسهیل در مرکز استان و در همه شهرستان ها تاکید و اظهارکرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی بیش از همیشه پای کار بیایند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به منابع 48 هزار میلیارد ریالی استان، خاطرنشان کرد: بانک های استان بیش از این منابع یعنی افزون بر 59 هزار میلیارد ریال در بخش تولید و اشتغال مصارف داشته اند.

احمدی همچنین به معوقات بیش از 50 میلیارد ریالی بانک ها در استان و تلاش صاحبان واحدهای تولید نسبت به پرداخت معوقات تاکید و تصریح کرد: 24 بانک در استان باید خود را برای حمایت از تولید و اشتغال براساس دستورالعمل ها تجهیز کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بانکهایی که قانون را دور زده اند در تهران ارزیابی می شود

عملکرد بانکهایی که قانون را دور زده اند در تهران ارزیابی می شود