مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 16:152018-06-24پزشكي

حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایران از توسعه فناوری سلامت در کشور


معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه در حوزه فناوری سلامت فعالیت ها روز به روز در حال گسترش است، گفت: دانشگاه ایران نیز در این زمینه هر کمکی که در توان داشته باشد، - دریغ نخواهد کرد و از توسعه فناوری سلامت در کشور حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ملکوتی امروز در نشست خبری سومین رویداد ملی اینوتک سلامت، اظهار کرد: خرسندیم از اینکه دانشگاه ایران انتخاب شد تا به عنوان فناوری اطلاعات سلامت در رویداد ملی اینوتک حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: امیدواریم فعالیت ها در این حوزه روز به روز گسترش پیدا کند تا اهداف مطلوب به سرعت تحقق پیدا کند و دانشگاه ایران نیز در این زمینه هر کمکی که در توان داشته باشد، دریغ نخواهد کرد.

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: اخیرا در سایت ها و کانال های تلگرامی پژوهش مورد نقد زیادی قرار می گیرد، البته این موضوع مفید است، اما گاهی به نقض منجر می شود.

وی اظهار کرد: جنبه های منفی به تازگی بسیار بزرگنمایی می شود و به جای نقد کل تلاش های 30 سال گذشته که موجب شده است به جایگاه تقریبا مطلوبی برسیم، مورد نقض قرار می گیرد.

ملکوتی تاکید کرد: در حال حاضر به این سمت می رویم که دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی فناوری و محصولات و پتنت های خود را عرضه کنند و باید تلاش زیادی در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایران از توسعه فناوری سلامت در کشور

حمایت دانشگاه علوم پزشکی ایران از توسعه فناوری سلامت در کشور