مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 15:162018-06-24سياسي

انتصابات دستگاه های تخصصی از مسؤولیت های استاندار نیست


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت:به نظر من استفاده از نیروی های داخلی سازمان ها برای پست آن ها بهتر و کار آمدتر است و انتصابات دستگاه های تخصصی از مسؤولیت های استاندار نیست.

-  فریدون احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان در مورد حواشی انتخاب و انتصاب برخی مدیران با تاکید بر اینکه انتخاب نیروها باید بر اساس شایسته سالاری باشد؛ اظهار کرد: نیروهایی که برای مدیریت بخش های مختلف انتخاب می شوند؛ علاوه بر اینکه باید دانش، سواد و تحصیلات لازم را داشته باشد؛ باید مقتدر و کار آمد نیز باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صرف بومی بودن فردی برای انتخاب یک پست تنها آیتم کافی نیست؛ افزود: فردی که برای پست خاصی انتخاب می شود باید تجربه و توان مدیریتی را داشته باشد و بتواند وظیفه خود را به نحو احسنت اجرایی کند.

وی در مورد اینکه برخی نمایندگان استان بر انتخاب مدیران بومی تاکید دارند؛ افزود: بین دو گزینه برابر فردی که توان مدیریتی و کار آمدی بیشتری دارد؛ باید ارجحیت به مدیر کارآمد و توانمند داده شود و صرفا بومی بودن شریط انتخاب یک مدیر نیست.

احمدی با اشاره به اینکه برای یک پست به نظر من استفاده از نیروی های همان سازمان بهتر و مفید تر خواهد بود؛ خاطر نشان کرد: انتصابات دستگاه های تخصص ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات دستگاه های تخصصی از مسؤولیت های استاندار نیست

انتصابات دستگاه های تخصصی از مسؤولیت های استاندار نیست