مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 14:452018-06-24اقتصادي

ظرفیت های اقامتی همدان 3.5 برابر می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به آغاز افتتاح مجتمع های اقامتی در حال ساخت در همدان گفت: با افتتاح این مجتمع ها ظرفیت اقامتی استان همدان 3 تا 3.

- 5 برابر افزایش خواهد یافت.

علی مالمیر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر 22 مورد تأسیسات گردشگری در حال ساخت در استان وجود دارد، افزود: موافقت اصولی ساخت این مجموعه ها صادر شده است و اکنون در مراحل مختلف ساخت قرار دارند.

وی با بیان اینکه این مجتمع ها جزء اقامتگاه های بوم گردی و غالبا اقامتی هستند، ادامه داد: از بین این مجموعه ها هتل امیران 2، هتل کتیبه و هتل فاران در تابستان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان ادامه داد: امیدواریم پروژه های دیگری که در حوزه گردشگری در حال ساخت هستند، تا پایان سال به بهره برداری برسند.

وی تصریح کرد: بازار هدف ما مردمی با اقشار درآمدی مختلفی هستند بنابراین ظرفیت های اقامتی متفاوتی در استان ایجاد شده که پاسخگوی قشرهای مختلف مردم باشد.

مالمیر ادامه داد: افتتاح هتل های 5 ،4 و 3ستاره و افتتاح کمپ های اقامتی ارزان قیمت از جمله ظرفیت هایی هستند که پاسخگوی اقشار مختلف خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های اقامتی همدان 3.5 برابر می شود

ظرفیت های اقامتی همدان 3.5 برابر می شود