مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 14:412018-06-24دانش

سرپرست جدید دانشکده پزشکی ایلام معرفی شد


با حضور معاونین، مدیران، اساتید و کارکنان، سرپرست جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با حضور معاونین، مدیران، اساتید و کارکنان، سرپرست جدید دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی شد.

در ابتدای این جلسه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات کریمی به عنوان معاون سابق درمان گفت: ایشان به واسطه مشکلات شخصی مجبور به استعفا از مسئولیت معاونت درمان شدند و بنا به تشخیص ریاست محترم دانشگاه آقای دکتر آبانگاه سرپرست سابق دانشکده پزشکی به عنوان معاون درمان انتخاب شدند.

رضا، ولی زاده گفت: دکتر آبانگاه در مدت کوتاهی که مسئولیت دانشکده پزشکی را بر عهده داشتند، بسیار شایسته عمل نمودند و کارنامه ای درخشان را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه دکتر نجفی به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی در هر سمت و منصبی که حضور داشته اند، صادقانه و پرتلاش خدمت نموده اند، خاطرنشان کرد: ایشان یک پزشک شایسته و شریف است که بیشتر تلاش خود را در بخش دولتی به کار گرفته است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: بزرگترین و اصلی ترین مسئولیت و رسالت دکتر نجفی به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی، آشنا نمودن بیشتر علوم پایه و بالینی با هم است چرا که می تواند به رشد و بالند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید دانشکده پزشکی ایلام معرفی شد

سرپرست جدید دانشکده پزشکی ایلام معرفی شد