مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 13:402018-06-24حوادث

دستگیری 4 حفار غیرمجاز در نگار بردسیر


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از دستگیری چهار حفار غیر مجاز در بخش نگار شهرستان بردسیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه کویر، غلامرضا فرخی در تشریح حزییات این خبر افزود: نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی استان کرمان حین گشت زنی در یک سایت تاریخی در بخش نگار شهرستان بردسیر متوجه می شوند چهار تبعه کشور افغانستان در حال حفاری غیر مجاز در این سایت هستند.

وی با بیان اینکه با همکاری مشترک یگان حفاظت میراث فرهنگی و نیروی انتظامی بخش نگار حفاران غیر مجاز دستگیر می شوند، افزود: در محل حفاری انواع آلات و ادوات حفاری از قبیل پیکور، کپسول هوا و غیره کشف شده است.

فرخی با اشاره به اینکه طبق اعلام افراد دستگیر شده، یک ایرانی به هویت ع-ب ساکن شهر نگار با آنها همکاری داشته است، تصریح کرد: در حال حاضر این فرد نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه کلیه سایت های تاریخی و باستانی استان کرمان به صورت 24 ساعته حفاظت می شوند، خاطرنشان کرد: بیش از هفت هزار اثر شناخته شده، 700 اثر ثبت ملی و هفت اثر ثبت جهانی در استان کرمان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 حفار غیرمجاز در نگار بردسیر

دستگیری 4 حفار غیرمجاز در نگار بردسیر