مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 13:362018-06-24فرهنگي

چهارمین جشنواره ملل دانشگاه فردوسی مشهد از 11 تا 13 تیرماه برگزار می شود


رییس اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد گفت: چهارمین جشنواره ملل دانشگاه فردوسی مشهد 11 تا 13 تیرماه سال جاری در این دانشگاه با هدف نمایش جلوه های مختلف فرهنگ، - آداب، رسوم، ادبیات و علم و دانش، برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از مشهد، زینب موذن زاده صبح امروز در نشست خبری جشنواره ملل که در اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره نمایش جلوه های مختلف فرهنگ، آداب، رسوم، ادبیات و علم و دانش است.

رییس اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد فرهنگی، دانش، صلح جهانی را شعار چهارمین دوره جشنواره ملل این دانشگاه دانست و ادامه داد: این مرکز دارای حدود  یک هزار و 300 دانشجوی غیرایرانی از کشورهای افغانستان، عراق، سوریه، لبنان، ژاپن، کره، فرانسه، اسپانیا و دیگر کشورها است.

وی با اشاره به این نکته که چهارمین جشنواره ملل در ادامه سه دوره سابق خود درصدد ایجاد نشاط و پویایی بین دانشجویان ایرانی و غیرایرانی است، تصریح کرد: این جشنواره در محورهای فرهنگی، ورزشی و علمی برگزار می شود.

موذن زاده اضافه کرد: مسابقات ورزشی در دو گروه تیمی و انفرادی از چهارشنبه هفته گذشته در دانشگاه در حال برگزاری است، همچنین در بخش علمی نیز از منتخبین علمی پرتلاش دانشگاه تقدیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره ملل دانشگاه فردوسی مشهد از 11 تا 13 تیرماه برگزار می شود

چهارمین جشنواره ملل دانشگاه فردوسی مشهد از 11 تا 13 تیرماه برگزار می شود