مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 13:262018-06-24ورزشي

بدرقه تا بهشت/ عاشقانه های مادر شهید با تابوت فرزند


صبح امروز مردم مشهد پیکر شهید مدافع مرز، جلال بهبودی طرقی را تا بهشت بدرقه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، درست زمانی که تمام کشور در هیاهوی برد یا باخت مقابل تیمی است که در کارنامه خود، قهرمانی جهان را نیز ثبت کرده است و مردم با خیالی آسوده و فارغ از سیاسی بازی های موجود در حال تماشای مسابقات جام جهانی هستند؛ جوانی رشید و برومند از تبار خراسان مردانگی خود را به جهانیان ثابت می کند و به مبارزه و نه مسابقه با حریف می پردازد، مبارزه ای که او برخلاف تیم حریفش همیشه برنده میدان بوده است.

جلال بهبودی طرقی شهید مرزبانی است که در کشاکش برد و باخت مسابقه ایران و اسپانیا مردانه می جنگد و ذلت را نمی پذیرد؛ او 30 خردادماه در منطقه پاسگاه طالب خان شهرستان زابل در درگیری با اشرار به فیض شهادت رسید.

ساعت 8 صبح وعده دیدار است، با شور و حالی عجین شده با عطر یک صبح تابستانی راهی خیابان امام رضا(ع) می شوی، کمی که در طول خیابان امام رضا(ع) پیاده روی می کنی، صدایی را از دور می شنوی، صدا نامفهوم است، اما یقین پیدا می کنی که درست آمده ای.

از دور جمعیت حاضر در مقابل مهدیه را می بینی آهسته و با قدم های شمرده پیش می روی، همه آمده اند، فرمانده انتظامی خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه تا بهشت/ عاشقانه های مادر شهید با تابوت فرزند

بدرقه تا بهشت/ عاشقانه های مادر شهید با تابوت فرزند