مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 11:562018-06-24اقتصادي

وقتی پول نقد دلال به حواله نسیه مسئولین می چربد


زارعان بی ادعا که کالای استراتژیکی چون گندم را برای امنیت غذایی کشور بر سر سفره هم وطن خود به ارمغان می آورند، باید مزد زحمات خود را این گونه در سایه بی تدبیری مسئولین و کمتر از قیمت واقعی به دلالان سودجو بفروشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بجنورد در مسیر بجنورد به آشخانه با ورود به مسیری که در منتهی الیه سمت راست جاده قرار دارد به روستاهای کلانتر، کیکانلو، قلندرتپه و .

می رسیم.

اگر در این روزها به این منطقه زیبا سفر داشته باشید آن چیزی که بیشتر از زیبایی های این خطه خودنمایی می کند گندم زاران محدود اما زیبایی که رنگ طلایی آن خبر از به بار نشستن زحمات یک ساله زارعان زحمتکش را به ما یادآوری می کند.

کشاورزانی که در این روزها اغلب همراه با فرزندان و نزدیکان خود اقدام به درو و سپس کوبیدن خرمن خود می نمایند اما اینجا زحمت یک ساله کشاورز را به ثمن به خس می خرند.

این زارعان بی ادعا که کالای استراتژیکی چون گندم را برای امنیت غذایی کشور و عدم وابستگی به بیگانگان و محصولات مشکوک به آلودگی ها و تراریخته را بر سر سفره هم وطن خود به ارمغان می آورند؛ باید مزد زحمات خود را این گونه در سایه بی تدبیری مسئولین و کمتر از قیمت واقعی به دلالان سودجو بفروشند؛ اما چرا؟ از ترس اینکه در پیچ وخم وعده های نسیه مسئولین گیر نیافتند و آنجایی که به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پول نقد دلال به حواله نسیه مسئولین می چربد

وقتی پول نقد دلال به حواله نسیه مسئولین می چربد