مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 11:362018-06-24سياسي

مجلس بودجه مستقلی برای جهاد دانشگاهی مصوب کند


تنها 20 درصد منابع سازمان جهاد دانشگاهی به صورت بودجه کشوری دریافت می شود و در این میان انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی بتوانند در بودجه سال آتی برای جهاددانشگاهی استان ها بودجه مستقلی را مصوب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حمیدرضا طیبی پیش از ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و استانداری اردبیل اظهار کرد: هدف این تفاهم نامه، توسعه همکاری متقابل به منظور بسترسازی مناسب برای تجاری سازی فناوری، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی و ارائه راهکارهای اجرایی جهت تسهیل در توسعه استان، با استفاده از توانایی های اجرایی، علمی، آموزشی و تحقیقاتی - فناورانه طرفین است.

وی با بیان اینکه این تفاهم نامه باعث گسترش همکاری های فی مابین خواهد شد؛ افزود: جهاد دانشگاهی پتانسیل خوبی برای به فعلیت رساندن ظرفیت های توسعه ای استان اردبیل دارد و در بازدیدی که از حوزه های مختلف جهاددانشگاهی اردبیل داشتیم این زمینه ها را به عینه مشاهده کردیم.

وی از سرمایه گذاری مناسب جهاددانشگاهی برای انجام پروژه های تحقیقاتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی کشور و  استان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: در دوره مدیریتی جدید در جهاددانشگاهی واحد اردبیل، شاهد تحولات شگرف در بخش های مختلف این واحد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بودجه مستقلی برای جهاد دانشگاهی مصوب کند

مجلس بودجه مستقلی برای جهاد دانشگاهی مصوب کند