مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 11:202018-06-24سياسي

تایید حکم تعلیق رییس سابق نظام مهندسی تهران+سند


از سوی شعبه 45 دیوان عدالت اداری شکایت رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران مبنی بر ابطال تصمیم وزیر راه و شهرسازی درباره تعلیق پروانه اشتغال به مهندسی او رد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شعبه 45 دیوان عدالت اداری سی ام خردادماه سال جاری، رای خود را در خصوص شکایت حسن قربانخانی رییس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، به خواسته ابطال تصمیم وزیر راه و شهرسازی نسبت به تعلیق پروانه اشتغال وی که موجب خروج وی از هیات مدیره و ریاست این سازمان شده بود، صادر و ابلاغ کرد.

در این رای دیوان حکم به رد شکایت شاکی داده است.

چهارشنبه گذشته و همزمان با صدور این رای، آقای قربانخانی طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که دیوان عدالت اداری به نفع وی دستور موقت صادر کرده است و در روزهای اخیر اخباری مبنی بر صدور دستور موقت به نفع قربانخانی منتشر شده بود.

پس از تعلیق پروانه اشتغال حسن قربانخانی، فرج ا .

رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان و نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن صدور بیانیه و ارسال نامه ای به هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اقدام وزیر را غیرقانونی خوانده و تلاش وسیعی برای بازگرداندن قربانخانی به ریاست سازمان تهران معمول داشته بود و حتی وی را به سمت مشاور خود در شورای مرکزی منصوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید حکم تعلیق رییس سابق نظام مهندسی تهران+سند

تایید حکم تعلیق رییس سابق نظام مهندسی تهران+سند