مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 10:302018-06-24اقتصادي

پرورش دهندگان میگو می توانند از تسهیلات روستایی بهره مند شوند


مدیر کل دفتر میگو سازمان شیلات ایران گفت: پرورش دهندگان می توانند با استفاده از تسهیلات کم بهره توسعه روستایی در جهت رونق و افزایش راندمان تولید خود گام بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس وحید معدنی در جلسه کارگروه میگو استان گلستان با اشاره به پرداخت تسهیلات ویژه به پرورش دهندگان، خاطرنشان کرد: تسهیلات سرمایه در گردش صندوق توسعه ملی در دو بخش مناطق کم برخوردار با سود 7 درصد و مناطق برخوردار با سود 11 درصد به متقاضیان پرداخت می شود.

وی در خصوص تسهیلات کم بهره توسعه روستایی به پرورش دهندگان میگو استان نیز گفت: سازمان شیلات ایران در دو مورد تسهیلات روستایی در قالب تسهیلات توسعه روستایی و تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی آمادگی همکاری با متقاضیان را دارد که پرورش دهندگان می توانند با ثبت نام در سامانه کارا از این تسهیلات بهره مند شوند.

معدنی تصریح کرد: هم اکنون سازمان شیلات ایران و سازمان دامپزشکی کشور تعامل خوبی با هم برقرار کرده اند و همه در تلاش هستیم تولیدکننده با کمترین مشکل در مسیر تولید خود روبرو شود.

رییس دفتر میگو سازمان شیلات ایران با تأکید بر این که فعالیت های آبزی پروری کشور از نظر علمی باید با دانش دنیا برابری کند، تصریح کرد: به عنوان یک سیاست در سازمان شیلات می کوشیم فعالیت ها هر چه بیشتر به سمت علمی شدن پیش برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش دهندگان میگو می توانند از تسهیلات روستایی بهره مند شوند

پرورش دهندگان میگو می توانند از تسهیلات روستایی بهره مند شوند