مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 10:152018-06-24سياسي

نماینده اسنپ ادعای تخلف صنفی در گرگان را رد کرد


روز پنج شنبه اداره اماکن شهر گرگان با حکم دادستانی دفاتر شرکت های تاکسی اینترنتی را در این شهر پلمب کرد و تصاویر آن به سرعت در شبکه های اجتماعی و رسانه ها منتشر شد.

- به گفته ی حسین هزارجریبی ، یکی از مدیران ارشد منطقه ای اسنپ، اتحادیه ی اتومبیل کرایه و تاکسیرانی در شهر گرگان زیرمجموعه ی اتحادیه ی حمل ونقل و باربری فعالیت می کند و درخواست پلمب اسنپ از سوی این اتحادیه به دادستان گرگان ارائه شده است.

تاکسیرانی و اتحادیه ی اتومبیل کرایه از کلیدواژه ی تخلف صنفی برای فشار آوردن به اسنپ استفاده کرده اند در صورتی که مجوزهای ما گویای این است که تخلف صنفی ای اتفاق نیفتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اسنپ، رضا الفت نسب عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب وکارهای مجازی، درباره مجوز فعالیت تاکسی های اینترنتی می گوید: در آیین نامه ی ماده ی 87 نظام صنفی به طور دقیق آمده است که تنها مجوز مورد نیاز کسب وکارهای اینترنتی از سوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی صادر می شود.

هرگونه مجوزی غیر از مجوز ذکرشده در قانون از نظر ما باطل است.

وی افزود: دادستان کشور در مقطعی عنوان کردند که مجوز فعالیت تاکسی های اینترنتی باید از اتحادیه ی کسب وکارهای مجازی باشد و شهرداری باید ناظر فعالیت آن ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اسنپ ادعای تخلف صنفی در گرگان را رد کرد

نماینده اسنپ ادعای تخلف صنفی در گرگان را رد کرد