مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 10:002018-06-24پزشكي

تلاش برای اجرای قانون "ارتقای بهره وری" در بیمارستان ها


معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن اشاره به راه اندازی 30 پانسیون پرستاری در مناطق محروم، در عین حال از تلاش های صورت گرفته برای اجرای قانون ارتقای بهره وری در بیمارستان ها خبر داد.

- تلاش برای اجرای قانون "ارتقای بهره وری" در بیمارستان ها معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن اشاره به راه اندازی 30 پانسیون پرستاری در مناطق محروم، در عین حال از تلاش های صورت گرفته برای اجرای قانون ارتقای بهره وری در بیمارستان ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، دکتر مریم حضرتی در نخستین جلسه هم اندیشی روسای جدید دانشگاه های علوم پزشکی کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه مدیران پرستاری زیر نظر مستقیم ریاست دانشگاه های علوم پزشکی قراردارند، بنابراین از روسای دانشگاه ها انتظار داریم که در انتخاب مدیران پرستاری شرایط احراز ابلاغی از سوی معاونت پرستاری را رعایت کنند و مدیران پرستاری با هماهنگی این معاونت انتخاب و معرفی شوند و حکم آنان از طرف رییس دانشگاه ابلاغ شود.

وی در ادامه به موضوع نیروی انسانی و سطح بندی خدمات و رعایت استاندارد نیروی پرستاری به تخت بیمارستانی اشاره کرد و گفت: قبل از توسعه بخش های جدید ضرورت دارد نیروی پرستاری آن بخش دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اجرای قانون "ارتقای بهره وری" در بیمارستان ها

تلاش برای اجرای قانون "ارتقای بهره وری" در بیمارستان ها