مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 09:262018-06-24اقتصادي

شبیه ساز پرواز رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می کند


نام شبیه ساز پرواز را شاید بارها در رسانه ها شنیده یا تصویر آن را دیده باشید، وسیله بسیار پیشرفته ای که با ایجاد شرایط محیطی مناسبی از نظر تصویر، - حرکت و امکانات داخل کابین هواپیما، فرصت بسیار ویژه ای را برای آموزش و افزایش مهارت های خلبانان فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزای فارس، شبیه ساز پرواز سیستمی است که تلاش دارد تا تجربه پرواز یک هواپیما را به صورت واقعی در نزدیک ترین شرایط ممکن شبیه سازی کند.

انواع شبیه ساز پرواز از یک بازی ویدیویی تا اندازه واقعی یک هواپیما وجود داشته که بر روی پایه های هیدرولیکی قرار دارد و توسط یک کامپیوتر بسیار پیشرفته هدایت می شود.

شبیه سازهای پرواز به صورت گسترده ای توسط صنعت هوانوردی و امور نظامی برای آموزش خلبان ها بازسازی سوانح پروازی یا حتی برای پیشرفت و بهینه سازی هواپیماهای موجود به کار گرفته می شود.

به دلیل اینکه آموزش با هواپیماهای واقعی برای شروع کار بسیار هزینه بر و پرخطر بوده از همان ابتدا روش های مختلفی به وجود آمد تا یک خلبان بتواند هدایت یک هواپیما را بدون برخاستن از روی زمین تحت شرایط مختل جوی یا اشکالات مختلف جوی یا اشکالات مختلف فنی بر عهده گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبیه ساز پرواز رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می کند

شبیه ساز پرواز رویاهایتان را به واقعیت تبدیل می کند