مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 09:052018-06-24سياسي

رونمایی از10 فناوری تولیدی جهاددانشگاهی در 16 مرداد


همزمان با فرا رسیدن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و با حضور ریاست جمهوری از10 فناوری تولیدی این نهاد رونمایی می شود.

- رییس جهاددانشگاهی گفت: همزمان با فرا رسیدن 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و با حضور ریاست جمهوری از10 فناوری تولیدی این نهاد رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حمیدرضا طیبی در جلسه شورای معاونان و مدیران جهاددانشگاهی استان اردبیل ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: درصدد هستیم با استفاده از توانمندی های جهاددانشگاهی، فضای مثبتی در کشور ایجاد نماییم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه جهاددانشگاهی الگوسازی است تا بتواند بگوید که توان برای پیشرفت در کشور داریم، خاطرنشان کرد: برای تحقق این امر باید مسئولان تمرکز، توجه و برنامه ریزی بهتر و مناسب تری داشته باشند.

رییس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: کارکنان این نهاد از بهترین و خلاق ترین نیروها هستند و استفاده از این توانمندی می تواند به پیشرفت کشور بینجامد.

طیبی با اشاره به اینکه تحریم را دوست نداریم چرا که برای پیشرفت کشور خوب نیست، اضافه کرد: در صورت بروز تحریم باید تمام تلاش خود را برای تبدیل این تهدید به فرصت و تولید علم و فناوری برای رفع نیازهای کشور به کار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از10 فناوری تولیدی جهاددانشگاهی در 16 مرداد

رونمایی از10 فناوری تولیدی جهاددانشگاهی در 16 مرداد