مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 08:352018-06-24بين الملل

ایتالیا: "فرانسه ی متکبر" ممکن است دشمن شماره یک رم در بحث مهاجرت شود


یک روز قبل از تشکیل جلسه رهبران اروپا در بروکسل برای نشستی که به صورت عجولانه درخصوص موضوع تفرقه آمیز مهاجرت برنامه ریزی شده، ایتالیا تاکید کرد فرانسه ی مغرور و متکبر این خطر را به جان خریده که به دشمن شماره یک ایتالیا درخصوص مسائل مهاجرت تبدیل شود.

- ایتالیا: "فرانسه ی متکبر" ممکن است دشمن شماره یک رم در بحث مهاجرت شود یک روز قبل از تشکیل جلسه رهبران اروپا در بروکسل برای نشستی که به صورت عجولانه درخصوص موضوع تفرقه آمیز مهاجرت برنامه ریزی شده، ایتالیا تاکید کرد فرانسه ی مغرور و متکبر این خطر را به جان خریده که به دشمن شماره یک ایتالیا درخصوص مسائل مهاجرت تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، در پاسخ به اظهارات امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه که گفته بود سیل مهاجرت به اروپا در مقایسه با سال های گذشته کاهش یافته، لوییجی دی مایو، معاون نخست وزیر ایتالیا گفت: اظهارات ماکرون نشان می دهد که او هیچ اطلاعی از اوضاع ندارد.

وی در صفحه فیس بوک خود نوشت: در حقیقت ایتالیا با یک وضعیت اضطراری مهاجرت مواجه است و این وضعیت تا حدودی به خاطر فرانسه برای ما رخ داده چراکه همواره مهاجران را از مرزش به عقب بازمی گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایتالیا: "فرانسه ی متکبر" ممکن است دشمن شماره یک رم در بحث مهاجرت شود

ایتالیا: "فرانسه ی متکبر" ممکن است دشمن شماره یک رم در بحث مهاجرت شود