مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 08:362018-06-24فرهنگي

دو کتاب حسن بنیانیان با شکل جدید به بازار نشر آمد


دو کتاب از تالیفات حسن بنیانیان توسط انتشارات سوره مهر با ظاهر و ویراست جدید راهی بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات " دو کتاب از تالیفات حسن بنیانیان توسط انتشارات سوره مهر تجدید چاپ شد.

بر اساس این گزارش، کتاب ایده پردازی برای فرهنگ سازی و پیوست فرهنگی دو اثر از بنیانیان هستند که به تازگی با ویراست و تغییر جلد وارد بازار کتاب شده است.

کتاب ایده پردازی برای فرهنگ سازی ؛ این کتاب شامل پیشنهاداتی است به فیلم سازان، نمایشنامه نویسان، قصه نویسان و مربیان تربیتی.

بنیانیان مطالب این کتاب را در قالب طرح خاطرات تدوین کرده است و در طرح هر ایده مقدمه ای قبل از آن ذکر می کند که ایده را کامل تر می نماید و گاهی بحث را از ایده فراتر می برد و طرح تصویری آن را ذکر می کند.

این کتاب شامل 6 بخش است در بخش اول نقش هنر و هنرمند در اصلاح فرهنگ عمومی بررسی می شود و در بخش بعدی جایگاه هنرمندان در پیشبرد توسعه کشور می پردازد.

بخش سوم به جایگاه هنر در اصلاح فرهنگ عمومی می پردازد و در بخش بعدی به رسالت هنر در حفظ و انتقال سنت های اصیل فرهنگی پرداخته می شود.

بخش پنجم به نقش آثار هنری در حل مسائل فرهنگ تخصصی اختصاص دارد و در بخش آخر به نقش آثار هنری در تسریع در پیشرفت اقتصادی کشور پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو کتاب حسن بنیانیان با شکل جدید به بازار نشر آمد

دو کتاب حسن بنیانیان با شکل جدید به بازار نشر آمد