مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 08:152018-06-24سياسي

صدور روادید تمام الکترونیک برای اتباع خارجی


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بااشاره به همکاری پلیس و وزارت خارجه در افتتاح پروژه صدور روادید تمام الکترونیک برای اتباع خارجی گفت: تسهیل در خدمات، - ارتقای امنیت و رونق گردشگری از مهم ترین شاخصه های اثربخشی این پروژه به شمار می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن فتحی زاده در مراسم افتتاحیه پروژه صدور روادید تمام الکترونیکی برای اتباع خارجی که در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه با همکاری پلیس و وزارت امور خارجه، بعد از فرآیند تست آزمایشی که در ماه های گذشته انجام شد، به صورت رسمی در شهر مشهد افتتاح شد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه در این پروژه علاوه بر تسهیل و تسریع فرآیند صدور روادید، شاهد ارتقاء امنیت اقدامات در این حوزه نیز خواهیم بود، افزود: پروژه صدور روادید الکترونیکی در برطرف کردن نگرانی متقاضیان از برخی مشکلات، پیشگیری از جعل ویزا و از همه مهم تر رونق صنعت گردشگری نقش مهمی ایفا می کند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه در این پروژه ظرفیت تبادل الکترونیک میان ناجا و وزارت امور خارجه نیز تعریف شده است، گفت: از فراگیری این ظرفیت موثر و همچنین حصول نتیجه در ارائه خدمات شایسته پلیسی استقبال می کنیم تا میهمانان ایران اسلامی از قابلیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور روادید تمام الکترونیک برای اتباع خارجی

صدور روادید تمام الکترونیک برای اتباع خارجی