مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 07:302018-06-24اقتصادي

فرایند اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی تشریح شد


دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرایند اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی را تشریح کرد.

- مهناز امامدادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این طرح در سه فاز انجام می شود که فاز اول، بررسی و شناسایی مزیت ها و توانمندی های مناطق، فاز دوم توانمندسازی متقاضیان و فاز سوم و نهایی اتصال به بازار است.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل فاز اول به طور کامل انجام شده و در اجرای فازهای دوم و سوم، پیشرفت هایی صورت گرفته و بخش های اصلی کار انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سایت الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای امکان ارتباط مستقیم با متقاضیان و راهنمایی، آموزش، مشاوره و استعدادسنجی آن ها توسط جهاد دانشگاهی راه اندازی شده است، مرحله توانمندسازی متقاضیان با سرعت بیشتری انجام شود.

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار تصریح کرد: در مورد فاز سوم و مرحله اتصال به بازار، ارتباطات و تعاملات خوبی با برندها و اشخاص فعال در عرصه فروش مشاغل خانگی برقرار شده که با قوی تر کردن این تعاملات، اتصال تولیدات متقاضیان مشاغل خانگی و فعالان کسب وکار خانگی با برندهای معروف و بازار فروش، رشد کمی و کیفی محصولات مشاغل خانگی در همه عرصه ها به ویژه در بحث بسته بندی محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی تشریح شد

فرایند اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی تشریح شد