مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 03:152018-06-23بين الملل

آیا دولت ائتلافی آلمان در آستانه فروپاشی است؟


در حالی که اختلاف میان دو حزب محافظه کار آلمان بر سر سیاست های پناهندگی، ادامه کار دولت ائتلافی در برلین را با خطر روبرو کرده است، برخی ناظران اختلاف میان احزاب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی را جدی ارزیابی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هورست زهوفر، وزیر کشور آلمان و رییس اتحادیه سوسیال مسیحی در گفت وگویی با روزنامه زوددویچه آشکار کرد که قصد ندارد از سیاست های سخت گیرانه خود درباره نحوه برخورد با متقاضیان پناهندگی عقب نشینی کند.

زهوفر به تازگی طرحی ارائه کرده که مطابق آن پناهجویانی که قصد ورود به خاک آلمان را دارند، اما در یک کشور دیگر اتحادیه اروپا تقاضای پناهندگی داده اند، باید از منطقه مرزی به همان کشور بازپس فرستاده شوند.

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان که به خاطر سیاست های مداراجویانه خود در قبال پناهجویان، به خصوص در سال 2015 با انتقادهای زیادی از سوی محافظه کاران روبرو شده با این طرح به شدت مخالفت کرده و معتقد است که برای حل معضل پناهجویان باید به دنبال راهکاری در سطح اتحادیه اروپا بود.

قرار است سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا در دیدار خود در بروکسل در مورد این مسئله به رایزنی بپردازند.

آنگلا مرکل در آستانه این ملاقات به وزیر کشور دولت ائتلافی هشدار داد که به جایگاه و حیطه اختیارات صدراعظم آلمان احترام بگذارد و از پافشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا دولت ائتلافی آلمان در آستانه فروپاشی است؟

آیا دولت ائتلافی آلمان در آستانه فروپاشی است؟