مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 02:112018-06-23بين الملل

ترامپ خروج از برجام را دستاورد دولتش عنوان کرد


رییس جمهور آمریکا طی سخنرانی در ایالت نوادا، خروج از توافق هسته ای ایران را یکی از دستاوردهای زمان ریاست جمهوری خود عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بامداد یکشنبه در همایش حزب جمهوری خواه و در جمع هوادارنش در ایالت نوادا سخنرانی کرد.

ترامپ با اشاره به توافق آمریکا و کره شمالی درباره خلع سلاح هسته ای پیونگ یانگ، گفت که روابط خوبی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دارد و مسیر خوبی را پیش می روند.

وی با بیان اینکه کره شمالی به تازگی بقایای اجساد 200 نظامی آمریکایی کشته شده در جنگ شبه جزیره کره را پس داده است، افزود: ژاپن نیز به خاطر اینکه دیگر موشک های (کره شمالی) از بالای سرش عبور نمی کند، از ما متشکر است .

رییس جمهور آمریکا با اشاره به جنگ تجاری واشنگتن با کشورهای مختلف، توضیح داد: سال گذشته تقریبا 500 میلیارد دلار را در تجارت با چین از دست دادیم.

(جاستین ترودو نخست وزیر کانادا) مرد خوبی است ولی آمریکا نمی تواند تعرفه 275 درصدی روی واردات لبنیات را بپذیرد .

ترامپ با نام بردن از اقداماتی که در این مدت ریاست جمهوری اش انجام داده، خروج از توافق هسته ای ایران را در کنار خروج از توافق اقلیمی پاریس و انتقال سفارتخانه به قدس، در لیست دستاوردهایش قرار داد! وی با تشبیه کردن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ خروج از برجام را دستاورد دولتش عنوان کرد

ترامپ خروج از برجام را دستاورد دولتش عنوان کرد