مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 تیر 1397 ساعت 01:452018-06-23بين الملل

پیشنهاد مقام های اروپایی درباره ایجاد مراکز پناهجویی در خارج از اتحادیه اروپا


دو مقام اروپایی پیشنهاد کرده اند که مراکز پناهجویی خارج از اتحادیه اروپا برپا شود؛ با این شرط که بعد از سیر مراحل قانونی راه برای پناهجویان واجد شرایط برای ورود به اروپا هموار گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گرنوت بلومل، رییس دفتر صدراعظم اتریش از حزب محافظه کار این کشور در گفت وگو با "دویچلند فونک" خواستار برپایی مراکز پناهجویی در خارج از مرزهای اتحادیه اروپا شده است.

او با اشاره به لزوم حفاظت از مرزهای اروپا گفت، در این مراکز پرونده پناهجویانی که ثبت نام کرده اند بررسی و معلوم خواهد شد که کدام یک از آن ها استحقاق دریافت پناهندگی و ورود به اتحادیه اروپا را خواهد داشت.

بلومل به استرالیا اشاره کرد که نمونه خوبی از این دست بوده و مراکز پناهجویی خود را سال هاست که در جزایر اقیانوس آرام بنا کرده است.

او گفت، اروپا باید با این تصمیم به قاچاقچیان انسان در شمال آفریقا این پیام را منتقل کند که ورود به اروپا سهل نیست تا مهاجران کم تری حاضر باشند سوار قایق های آن ها در دریای مدیترانه شده و مسیر پرخطر اروپا را طی کنند که ممکن است به قیمت جانشان تمام شود.

گرنوت بلومل گفت، نباید این گونه باشد که هر کس تصور کند وقتی سوار این قایق ها شد، خودبه خود یک بلیط برای اروپا گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مقام های اروپایی درباره ایجاد مراکز پناهجویی در خارج از اتحادیه اروپا

پیشنهاد مقام های اروپایی درباره ایجاد مراکز پناهجویی در خارج از اتحادیه اروپا