مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 15:552018-06-23سياسي

همکاری دوجانبه دانشگاه های فردوسی مشهد و اینالکو فرانسه در زمینه آموزش زبان


روسای دانشگاه های فردوسی مشهد و اینالکو فرانسه به منظور همکاری دو جانبه در زمینه آموزش ادبیات و زبان فارسی و فرانسوی دیدار و گفت وگو کردند.

  - همکاری دوجانبه دانشگاه های فردوسی مشهد و اینالکو فرانسه در زمینه آموزش زبان روسای دانشگاه های فردوسی مشهد و اینالکو فرانسه به منظور همکاری دو جانبه در زمینه آموزش ادبیات و زبان فارسی و فرانسوی دیدار و گفت وگو کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد کافی، رییس دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه نشست روسای دانشگاه های بزرگ ایران و فرانسه، ضمن دیدار از دانشگاه زبان های شرقی پاریس (اینالکو) فرانسه، با رییس این دانشگاه دیدار و گفت وگو کرد.

کافی در این دیدار دانشگاه فردوسی مشهد را دارای بزرگترین مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان در سطح بین الملل نام برد و گفت: تنها قطب علمی فردوسی شناسی در ایران در دانشگاه فردوسی مشهد فعال است و خاطرنشان کرد: می توانیم در زمینه دوره های تکمیلی آموزش زبان فارسی به فرانسوی زبانان با دانشگاه اینالکو همکاری کنیم.

دکتر فرانک، رییس دانشگاه اینالکو فرانسه، ضمن معرفی تاریخچه و رشته های موجود، قدمت دانشگاه اینالکو را بیش از 300 سال دانست و بیان کرد: زبان فارسی از اولین زبان هایی بوده که در این دانشگاه تدریس شده است؛ لذا توسعه و گسترش آن از اهمیت زیادی برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دوجانبه دانشگاه های فردوسی مشهد و اینالکو فرانسه در زمینه آموزش زبان

همکاری دوجانبه دانشگاه های فردوسی مشهد و اینالکو فرانسه در زمینه آموزش زبان