مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 تیر 1397 ساعت 15:402018-06-23دانش

آمادگی فرانسه برای اعزام دانشجو به دانشگاه های ایران


در دیدار وزیر علوم با فردریک ویدال وزیر تحصیلات عالی تحقیقات و نوآوری فرانسه، برتوسعه همکاری های دو جانبه، اعطای بورس های دانشجویی و انجام تحقیقات مشترک تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی وزیر علوم در دیدار با فردریک ویدال وزیر تحصیلات عالی تحقیقات و نوآوری فرانسه با بیان اینکه کشور فرانسه جزو کشورهای هدف همکاری علمی ایران است، اظهارکرد: همراهی 14 رییس دانشگاه و 5 رییس پژوهشگاه ایران دراین سفر، نشان از اهمیت کشور فرانسه در نقشه توسعه همکاری های ایران دارد.

وی همچنین بر فعالیت مشترک علمی بین ایران و فرانسه در مسائلی نظیر محیط زیست و فناوری های نوین تاکید کرد و گفت: ایران در عرصه علمی پیشرفت های علمی زیادی دارد بطوریکه در منطقه رتبه اول را کسب کرده است بنابراین توسعه علمی خواست مسئولان و مردم کشور ایران است.

در این دیدار ویدال وزیر تحصیلات عالی تحقیقات و نوآوری فرانسه نیز افزود: پیشرفت های علمی ایران چشمگیر و دانشجویان ایرانی از بهترین دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در فرانسه هستند.

وی افزود: ما می توانیم پذیرای دانشجویان بیشتری از ایران باشیم و برای رشته هایی همچون ایران شناسی و هنر ایرانی و اسلامی و باستان شناسی نیز به ایران دانشجو اعزام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فرانسه برای اعزام دانشجو به دانشگاه های ایران

آمادگی فرانسه برای اعزام دانشجو به دانشگاه های ایران